nedeľa 5. novembra 2017

Ο Γκουαρντιόλα έκανε ό, τι έπρεπε να κάνει, είπε ο τερματοφύλακας Χαρτ. Επιστροφή στην πόλη εξαιρούμενη

Αν επιστρέψει στην Πρέμιερ Λιγκ το καλοκαίρι, σίγουρα όχι στη Μάντσεστερ Σίτι. Joe Hart, ένας από αγγλική ομάδα ποδοσφαίρου, είναι πεπεισμένος ότι Pep Guardiola του μετά την επιστροφή του από την Ιταλία σας υποδεχτεί με ανοιχτές αγκάλες. Αν υποκατάστατο του Hart, Claudio Bravo, αλλά αποτυγχάνει και αντ 'αυτού πήρε βετεράνος Willy Caballero. Ισπανικά οργανωτής αλλά το καλοκαίρι απόφαση nezazlívá.

«Θα ήθελα να πω ότι στο σπίτι club μου ήταν περιττή,» δήλωσε ο Hart στην Πρ� �μιερ Λιγκ Εμφάνιση στο BBC. Αγγλικά τερματοφύλακας δεν νομίζω ότι θα ήταν η κατάσταση αυτή πρέπει να αλλάξει σύντομα.

«Αγαπώ την πόλη, πάντα έλεγα ότι θα είμαι εκεί όταν με χρειάζονται. Αλλά ήμουν πάντα προσεκτικός όταν το είπα, γιατί στα μεγάλα κλαμπ τα πράγματα αλλάζουν συχνά.Οι γνώμες, οι άνθρωποι στην ηγεσία, θα αλλάξουν, και δεν θα πέσετε σε κάθε μάτι. Αυτή είναι η δουλειά, έχω μάθει να μην το πάρετε προσωπικά «, είπε ο Hart.

Hart από τον Αύγουστο φιλοξενείται στο Τορίνο, την άφιξή του στην Ιταλία, ωστόσο, προκύψει εύκολα. «Στην Πόλη, ήμουν τρία, ίσως τέσσερις, και θα ήθελα να πιάσει. Για την τερματοφύλακας που είναι μια δύσκολη κατάσταση, η θέση αυτή επιλύει σύντομα και το καθένα έχει μόνο ένα μέρος. Οι άνθρωποι επιπλέον αναμένουν ότι θα είναι στην αγορά, διότι όλοι πίστευαν ότι θα πιάσει πίσω Πόλη », εξήγησε την κίνηση του στο δεύτερο μισό της μεταβατικής περιόδου του καλοκαιριού.

Guardiola;Έκανε αυτό που έπρεπε

Ο αρχηγός της εθνικής ομάδας αγγλικά δεν αισθάνεται καμία μνησικακία κατά του κύριου εκπαιδευτή Πόλη Pepa Γκουαρντιόλα, ο οποίος έκανε η απόφαση υποστη ρίζει εδώ και καιρό στο κλαμπ για να ωθήσει προς τη μία πλευρά. "Έκανε αυτό που είχε και τι σκέφτηκε ότι ήταν σωστό. Δεν ήθελε να καταστρέψει τη ζωή μου, απλά κάνει ό, τι νόμιζε ότι θα φέρει τον κερδίσει «, παραδέχτηκε Hart.

Γκουαρντιόλα το καλοκαίρι μετά ηγέτη έφερε Χιλής Claudio Bravo από τη Βαρκελώνη, 33 ετών τερματοφύλακας αλλά έγινε γελοιοποιείται, όταν έχασε τον εαυτό του στις στατιστικές του χειρότερου τερματοφύλακα του πρωταθλήματος λόγω του κακού επιπέδου επιτυχίας του παιχνιδιού.Τόπος μεταξύ των sticks από το Φεβρουάριο του έκλεψε για � �ον εαυτό τους ακόμη και δύο χρόνια μεγαλύτερος από ό, τι Willy Caballero, ο οποίος από το 2014 και καλύπτει την πλάτη και Hart.

Αν και πιθανολογείται έντονα ότι μετά από τις υπηρεσίες τερματοφύλακα επίσκεψη Τορίνο φτάνει Λίβερπουλ ή West Ham, ο ίδιος ο Hart δεν έρχεται σε επαφή με κανέναν. "Όταν ξεφορτωθώ ότι είμαι ποδοσφαιριστής, είμαι οπαδός της Premier League. Είναι ένα μεγάλο πρωτάθλημα όπου παίζεται φανταστικό ποδόσφαιρο ", δήλωσε στο BBC. "Premier League Γνωρίζω καλύτερα, αλλά δεν είναι στην κορυφή της λίστας μου.Υπάρχει ένα κλαμπ που θα με θέλει να τον πιάσω. "

Μάντσεστερ Σίτι Πύλη πρωταθλήματος ποδοσφαίρου

> Joe Hart (host Torino FC) Καθαρή Λογαριασμοί
/ td>

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára